Kaj je enduro?

Svetovno Enduro prvenstvo se je začelo leta 1990 (neuradno od leta 1968). V samem začetku je bilo šest tekmovalnih razredov (1990 – 1993), ki so se ločili po prostorninah agregatov od 80 ccm do 500 ccm.

V osnovi so še danes tekmovanja zelo podobna in so sestavljena iz etape in hitrostne preizkušnje (endure, cross in extreme). Hitrostno preizkušnjo prevozi voznik v čim krajšem času. Po prihodu v cilj brez zaustavljanja nadaljuje z vožnjo etape. Na dan so predvidene najmanj štiri hitrostne preizkušnje. Obvezni sta cross preizkušnja. enduro preizkušnja in ekstrem preizkušnja.

Danes so v svetovnem prvenstvu razpisani trije razredi:

E1 (od 100 ccm do 125 ccm 2-taktni in od 175 ccm do 250 ccm 4-taktni)

E2 (od 175 ccm do 250 ccm 2-taktni in od 280 ccm do 450 ccm 4-taktni)

E3 (od 290 ccm do 500 ccm 2-taktni in od 475 ccm do 650 ccm 4-taktni)

Motocikli morajo imeti veljavno prometno dovoljenje in registrsko tablico ter vso dodatno opremo, ki jo zahteva klasični tehnični pregled.

Obvezna je uporaba gum za enduro, z oznako 'E' ali 'DOT'. Največja dovoljena globina žlebov na gumah je 13 mm. Uporaba motokros gum ni dovoljena.